Barnevernledersamling 2024

Statsforvalteren i Troms og Finnmark inviterer til barnevernledersamling på Scandic Ishavshotel 5.-6. juni 2024.


Hovedtema for årets samling er styring og ledelse. Dag to vil vi ha ett innlegg med et barnevernsfaglig tema.

Foreløpig program ligger i menyen til høyre. Endelig program vil bli lagt ut når det er ferdigstilt.







Praktisk informasjon

Antall deltakere
Invitasjonen går til barnevernlederne. Når det gjelder antall deltakere fra hver tjeneste er det som følger:
  • Tromsø kommune: 6 deltakere
  • Harstad kommune: 4 deltakere
  • Alta kommune: 4 deltakere
  • Senja og Sørreisa barneverntjeneste: 3 deltakere
  • Hammerfest kommune: 2 deltakere
  • Sør-Varanger kommune: 2 deltakere
  • Astafjord barneverntjeneste: 2 deltakere
  • Vadsø kommune: 2 deltakere
  • Midt-Finnmark barneverntjeneste: 2 deltakere
  • Vestre-Varanger barneverntjeneste: 2 deltakere
  • De øvrige tjeneste får delta med 1 deltaker


Statsforvalteren dekker opphold/dagpakker begge dager, samt middag den 5. juni og overnatting fra 5. til 6. juni.



Vi viser til tidligere utsendt epost, og ser at noen kommuner vil være nødt til å reise dagen før for å nå oppstart av samlingen. Dersom dere har behov for overnatting fra 4. til 5. juni, ber vi om at dere haker av i skjemaet så vil vi gi en tilbakemelding på om vi dekker overnattingen.



Vi gjør oppmerksom på at dere vil bli fakturert for «No Show».



Statsforvalteren vil dekke billigste reisemåte (fly, bil, buss, båt). Forutsetningen for å få refundert utgifter til flybilletter er at billetten bestilles minimum 1 måned før samlingen avvikles. Vi dekker ikke kostgodtgjørelse.



Vi ber om at kommunene sender faktura på reisekostnadene til Statsforvalteren. Dokumentasjon på reisen/kostnadene må vedlegges. Frist for innsending av faktura settes til 10.07.2024. Vi ønsker at faktura sendes i EHF til org.nr/elektronisk id 967311014. Fakturaen må merkes 3870MJE.



Vi tenker i år å lage en deltakerliste, og ber om tilbakemelding dersom du IKKE ønsker å stå på deltakerlisten. Deltakerlisten vil inneholde navn og kommune/barneverntjeneste.











Kontaktpersoner



Eva Angell
77 64 20 57
Janne Iren Slemmen
77 64 20 66
Tori Greni
78 95 03 46






  Vi gleder oss til å treffe dere alle!

Beklager, påmeldingsfristen er utløpt. Ta kontakt med arrangøren for mer informasjon