Service i handel og reiseliv

Alle har vi opplevd god og dårlig service.
Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service.
Når vi imidlertid kjenner på den gode servicefølelsen kan det ofte være vanskeligere og koble dette til en helt konkret handling. Det er ofte en rekke «riktige» handlinger i kombinasjon med produktkompetanse som tilsammen gir deg følelsen av den ekstraordinære gode service.

Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?

Sosiale medier gir deg store muligheter hvis du er bra, men er også en trussel hvis noen har dårlige opplevelser.

Jeg trener servicemedarbeidere i butikk, hotell, callsenter innen følgende temaer:
Bli servicehelt, service og kundebehandling, adferdforståelse inkl. tester på individ/team, kundesamtalen, salg/service i butikk, klagehåndtering, motivasjon, kommunikasjon i service.

 

Registreringsskjema