Dette bør du vite om GDPR og markedsundersøkelser

Torsdag 6. september gjennomfører vi frokostseminar om hva du bør tenke på ved gjennomføring av markedsundersøkelser etter innføringen av GDPR.

Vi gjennomfører frokostseminaret sammen med vår samarbeidspartner Schjødt, som er et av Norges største forretningsadvokatfirmaer og som har dyp GDPR-ekspertise.


Tid: Torsdag 6. september 2018, kl. 9:00 – 10:30 (Frokost serveres fra kl 08.40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Lars Krogenæs og Marit Wilhelmsen fra Kantar og Kaare M. Risung fra Schjødt


Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.


Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!


Beklager, påmeldingsfristen har gått ut eller arrangementet er fulltegnet.