Deltager - Building Irresistible Brands 6: Touchpoint Management

Building Irresistible Brands 6: Touchpoint Management

En sterk relasjon mellom merkevare og forbruker skapes gjennom positive opplevelser med merkevaren. Slike merkevareopplevelser skapes i en lang rekke ulike kontaktpunkter, på tvers av betalte, eide og fortjente flater. Ofte håndteres disse kontaktpunktene av ulike deler av bedriften, med lite samhandling seg imellom, og de færreste bedrifter har noen med et dedikert overordnet ansvar for alle kontaktpunkter. Hvordan sikrer man at bedriften investerer i de kontaktpunktene som har mest effekt på merkevareinntrykket? Hvordan sikrer man at alle kontaktpunkter bidrar til å bygge en konsistent og tydelig merkevareprofil?

Onsdag 22. november gjennomfører vi frokostseminar nr. 6 i serien Building Irresistible Brands. Vi vil i dette seminaret vise til sentral læring vi har fått gjennom arbeidet med å gjøre helhetlige evalueringer av det totale spekteret av ulike kontaktpunkter en merkevare har.


Tid: Onsdag 22. november 2017, kl. 9:00 – 10:00 (Frokost serveres fra kl 08.40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Eirik Friberg Ekrann og Sandra Zieba, Kantar TNS.

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.


Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!


Det er dessverre ikke flere plasser ledige på dette arrangementet