Deltager - Building Irresistible Brands 4: Humor i reklame

Building Irresistible Brands 4: Humor i reklame

Humoristisk reklame er mye brukt i Norge. Slik reklame oppnår ofte høye liking-scorer, men bringer også med seg noen utfordringer. En slik utfordring er at det humoristiske poenget kan ta oppmerksomheten fra den aktuelle merkevaren. En annen, og større utfordring, er å sikre at reklamen bygger den ønskede merkevareposisjonen. 

En kan bli så fokusert på å få fram et godt, humoristisk poeng, at fokuset på å bygge den ønskede merkevareposisjonen blir for svakt. Dersom resultatet blir at reklamen arbeider mot ønsket merkevareposisjon, er dette et større problem enn om seerne ikke husker hvilken merkevare reklamen var for.

Onsdag 3. mai gjennomfører vi frokostseminar nr. 4 i serien Building Irresistible Brands. Vi vil i dette seminaret se på hvordan man kan bruke humor for å støtte merkevarestrategien og bygge den målposisjonen man har for merkevaren på en effektiv måte.


Tid: Onsdag 3. mai 2017, kl. 9:00 – 10:00 (Frokost serveres fra kl 08.40)

Sted: Kantar TNS, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra The Core Company og Eirik Friberg Ekrann fra Kantar TNS.

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.


Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!


Det er dessverre ikke flere plasser ledige på dette arrangementet