Mål resultater i sosiale medier - Oslo

Å sette riktige mål, lage en plan og måle resultatene etterpå er helt avgjørende for bedrifter som vil lykkes i sosiale medier.

Alt for mange bedrifter bruker antall likes og kommentarer som mål i sosiale medier. Dette er kriterier som ofte har liten verdi. De bedriftene som virkelig får verdi igjen for tiden de investerer i sosiale medier måler helt andre ting.

På kurset vil du få flere eksempler på norske bedrifter som har økt salget, fått kandidater til ledige stillinger eller økt antall deltakere på aktiviteter gjennom sosiale medier. Felles for alle er at de gjennom å sette riktige mål og lage en plan, har fått konkrete resultater fra sosiale medier.

Setter du ordentlige mål, får du ordentlige resultater!

På dette kurset lærer du hvordan du skal sette riktige mål for din bedrift i sosiale medier, hvordan du lager en plan for å nå målene og hvordan du måler resultatene etterpå.

I løpet av kurset får du hjelp til å lage din egen sosiale medier-plan.

Agenda:

  • Sett riktige mål
  • Lag en enkel sosiale medier-plan
  • Hvordan måle resultater i sosiale medier?
Kurset varer i 3 timer.



 

Sted: Areca Social AS
Startdato: 06.11.2014 09:00
Sluttdato: 06.11.2014 12:00
Påmeldingsfrist: 26.10.2014 12:00
Legg til i kalender


Beklager, påmeldingsfristen er utløpt. Ta kontakt med arrangøren for mer informasjon



Kontaktperson for arrangementet:
Ståle Lindblad
Tel: 90590508
sl@areca.no



Lik Deltager.no på Facebook: