Integrated Marketing 1: Fair deal? Hvordan få kundene dine til å ønske at du vet mest mulig om dem?


Teknologi åpner for nye og betydelige kommersielle muligheter både for utfordrere og ledere i markedet. Datafangst om forbrukere og forbrukeratferd står sentralt i utnyttelse av disse mulighetene. Forbrukerne vet at data kan brukes på mange måter, men de vil ha noe igjen for det. Hvordan kan du utnytte mulighetene uten å tape tillit? Når går du utenfor forbrukerens komfortsone? Hvordan spiller GDPR inn?


Tid: Onsdag 7. februar 2018, kl. 9:00-10:00 (frokost serveres fra kl. 08:40)
Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo
Innledere: Atle Følgesvold og Martin Kløvrud


Vi serverer frokost fra kl. 08:40.
Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!

Beklager, påmeldingsfristen har gått ut eller arrangementet er fulltegnet.