Deltager

Kundeservice

Deltager.no har mange bruksområder, men er som oftest tilknyttet påmelding av arrangement, kurs, konferanse eller medlemskontingent. Hvis du ikke husker hva trekket gjelder, kan du gjøre et søk her.

Du kan bruke denne funksjonen for å sende en ny ordrebekreftelse til deg selv.

Hvis du har spørsmål utover det tekniske ved påmelding, som for eksempel praktiske detaljer eller avmelding, må du ta kontakt med arrangøren. Kontaktinformasjonen kan du finne på påmeldingssiden til det gjeldene arrangementet. Du kan søke etter arrangementet her. Deltager.no gir ikke ut informasjon om arrangør per telefon eller e-post.

Dersom arrangementet ikke gir deg et valg mellom Online betaling og faktura, er fakturabetaling ikke aktivert på arrangementet. Deltager.no kan ikke sende faktura til deg på vegne av arrangøren med mindre dette er aktivert på arrangementet.

Har du likevel behov for fakturabetaling, må du ta kontakt med arrangøren. Arrangørens kontaktinformasjon vil stå på påmeldingssiden.

Deltager.no kan ikke refundere penger for en påmelding på vegne av en arrangør. Dersom du ønsker å melde deg av et arrangement og få pengene refundert, må du ta kontakt med arrangøren. Arrangørens kontaktinformasjon vil stå på ordrebekreftelsen for din bestilling.
Dersom du har behov for å gjøre endringer på din deltagelse eller endre din informasjon, må du ta kontakt med arrangøren. Arrangørens kontaktinformasjon vil stå på ordrebekreftelsen for din bestilling.
Hvis din betaling ikke går igjennom, bør du dobbeltsjekke følgende:
  • Har du tastet kortinformasjonen din korrekt?
  • Har du valg riktig kort (Visa / Mastercard) til din kortinformasjon?
  • Har du dekning på konto?
  • Har du bekreftet betalingen din i VIPPS-appen?
Om alt dette stemmer, og du fortsatt ikke får gjennomført betaling, kan det hende at du har oversteget 15 minutter fra du plasserte din ordre, til du ferdigstilte betaling. En ordre slettes fra systemet dersom den ikke fullføres innen 15 minutter. Du må da gå tilbake på påmeldingssiden og gjøre påmeldingen på nytt. I noen tilfeller kan det også ligge problemer hos Nets / VIPPS. Ta kontakt med oss dersom ingen av punktene over var forklaring på ditt problem.
Ja, tjenestens nettsider er sikkerhetssertifisert, noe som innebærer at all kommunikasjon mellom brukere og nettsiden skjer på en sikker måte. Betaling skjer ved bruk av Netaxept sin løsning. Netaxept benytter krypteringsteknologi som sikrer at ingen kan "lytte av" de data som registreres i forbindelse med gjennomføring av betalinger. Vi oppbevarer heller ikke kredittkortnummer som deltager benytter ved betaling av påmeldingen
De data som deltageren må oppgi for å kunne melde seg på et arrangement vil bli lagret, men det er opp til arrangøren å definere hvilken informasjon dette er. Våre standardfelter er for øvrig: E-post adresse For - og etternavn Mobilnummer Det kan også bli lagret informasjon om kontonummer, i de tilfeller det benyttes for refusjon av deltageravgift dersom deltager melder seg av et arrangement eller arrangementet blir avlyst. Vi henviser videre til vår personvernserklæring.

+47 23 27 35 01
support@deltager.no

Mandag - fredag
09:00 - 17:00