På grunn av dagens situasjon ber vi om forståelse for noe lengre responstid ved kontakt med vår kundeservice.
Vi bruker også anledning til å minne om at spørsmål rettet til status på arrangement du har meldt deg på, må rettes til arrangøren direkte. Vi i Deltager AS har ikke informasjon liggende ift. hvordan den enkelte arrangør forholder seg til utsettelse og / eller kanselleringer av arrangementer som følge av Koronaviruset.
Deltager.no har mange bruksområder, men er som oftest tilknyttet påmelding av arrangement, kurs, konferanse eller medlemskontingent. Hvis du ikke husker hva trekket gjelder, kan du gjøre et søk her.
Du kan bruke denne funksjonen for å sende en ny ordrebekreftelse til deg selv.
Dersom arrangementet ikke gir deg et valg mellom Online betaling og faktura, er fakturabetaling ikke aktivert på arrangementet. Deltager.no kan ikke sende faktura til deg på vegne av arrangøren med mindre dette er aktivert på arrangementet.
Har du likevel behov for fakturabetaling, må du ta kontakt med arrangøren. Arrangørens kontaktinformasjon vil stå på påmeldingssiden.