Building Irresistible Brands nr. 8: Sikre konsistent posisjonering av merkevaren ved bruk av arketyper

Kantar har utarbeidet en detaljert beskrivelse av arketyper, som inspirasjon for alle som arbeider med merkevarebygging. IKEA har f.eks. bygget sin merkevareposisjon basert på arketypen ”The Connector”, Gilette på ”The Ruler”, Volvo på ”The Guardian” og Innocent på ”The Innocent”.

Når de funksjonelle leveransene blir stadig mer likeverdige, bygger globale merkevarer sin unike, emosjonelle posisjon ved hjelp av arketyper. I dette seminaret - nr. 8 i serien Building Irresistible Brands – presenterer vi repertoaret av arketyper, viser eksempler på hvordan kjente merkevarer har benyttet arketyper og gir et innblikk i arbeidsprosessene som ligger bak.


Tid: Onsdag 6. juni 2018, kl. 9:00 – 10:00 (Frokost serveres fra kl 08.40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra Kantar Consulting og Marianne Johnsen fra Kantar TNS

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.


Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!


Beklager, påmeldingsfristen har gått ut eller arrangementet er fulltegnet.