Building Irresistible Brands nr. 8: Hvilken karakter er din merkevare?

Er merkevaren din rebellen eller svigermors drøm? Begge deler kan være riktig, avhengig av den merkevareposisjonen du ønsker å ta i folks hoder. I dette seminaret ser vi på ulike arketypiske roller merkevarer kan ta - og hvordan man kan lykkes med å tilegne merkevaren personlige karakteristikker som din målgruppe kjenner seg igjen i, og ønsker å identifisere seg med. Vi vil vise eksempler på merkevarer som har tatt ulike roller, og hvordan en kan lykkes med å være tydelig og konsistent i rollen merkevaren din har.


Onsdag 6. juni gjennomfører vi frokostseminar nr. 8 i serien Building Irresistible Brands. Tema for dette seminaret er bruk av arketyper i merkevareutvikling og –kommunikasjon.


Tid: Onsdag 6. juni 2018, kl. 9:00 – 10:00 (Frokost serveres fra kl 08.40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra Kantar Consulting og Marianne Johnsen fra Kantar TNS

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.


Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!


 
Registreringsskjema
Fornavn
 *
Etternavn
 *
E-postadresse
 *
Gjenta e-post
 *
Mobil
 *
Firma
 *
Stilling