Deltager - Building Irresistible Brands 5: Brand Purpose

Building Irresistible Brands 5: Brand Purpose

Hvorfor er det så stort fokus på Brand Purpose i dag? Hva er forskjellen på Corporate Social Responsibility og Higher Brand Purpose? Hva kjennetegner et godt Brand Purpose for din bedrift? Hvordan bør en gå fram for å lykkes i arbeidet med Brand Purpose?

Torsdag 26. oktober gjennomfører vi frokostseminar nr. 5 i serien Building Irresistible Brands. Vi vil i dette seminaret diskutere hvordan et relevant og godt Brand Purpose kan støtte en suksessfull gjennomføring av merkevarestrategien.


Tid: Torsdag 26. oktober 2017, kl. 9:00 – 10:00 (Frokost serveres fra kl 08.40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra NeedScope International og Eirik Friberg Ekrann fra Kantar TNS.

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.


Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!


Det er dessverre ikke flere plasser ledige på dette arrangementet