DELTAGER.NO WEBINARLØSNING

Med vår webinarløsning kan du sette opp online- eller hybride kurs, møter og seminarer, slik at du kan dele din kunnskap og skape inntekt via digitale plattformer. Med et enkelt og intuitivt oppsett setter du opp ditt billettsalg, og vi sender ut lenker som gjør det enkelt å delta digitalt.

KOMPLETT WEBINARLØSNING

Når du oppretter et webinar eller hybrid arrangement hos oss, vil du forholde deg til et og samme system. Med en sømløs webinar integrasjon vil Deltager.no samle påmeldinger og betaling, og sende deltagerne over til ditt arrangement før sendingen starter. Alt dette skjer automatisk, slik at du kan fokusere på det du gjør best.

1. Lag påmeldingssiden

Du setter opp ditt arrangement i tre enkle steg før ditt arrangement er klar til å deles! Du kan sette opp påmeldingskjema til både fysisk, digitale og hybrid arrangement.

2. Motta påmeldinger og få betalt

Vi sender korrekt påmeldingsinformasjon til dine deltagere. Underveis holder du oversikt over dine påmeldte i en deltagerrapport, oppdatert i sanntid. Vi utbetaler dine billettinntekter ukentlig.

3. Gjennomfør i et sømløst system

Deltagerne klikker seg inn til ditt webinar fra en unik lenke. Underveis i sendingen kan du ta i bruk flere nyttige funksjonaliteter, som du finner i et enkelt og intuitivt webinar rom.

GJENNOMFØR DITT EVENT ONLINE

Enten du driver yogakurs, hundeskole eller seminar for større selskaper, så kan kunnskapen du tilbyr, som regel leveres digitalt. For at du skal kunne nå dine deltagere hvor som helst, og når som helst, har vi integrert oss mot webinarløsningen ClickMeeting. Det betyr at du og dine deltagere forholder dere til en løsning - enkelt og forutsigbart.

Sett opp et møte for inntil 25 deltagere, hvor du kan snakke og se dine deltagere.

Gjennomfør større arrangement for inntil 100 deltagere, med webinarløsningen.

Planlegger du et hybrid arrangement tilrettelegger vi for dette. Vi sender korrekt informasjon automatisk til dine deltagere.

SLIK GJØR DU DET

Sett opp påmeldinger til både digitalt og/eller fysisk oppmøte i et påmeldingskjema. Vi sender riktig informasjon til Deltagerne som skal motta QR-kode og de som skal motta link til din sending. Underveis får du blant annet tilgang til følgende funksjonalitet:

Holde live presentasjoner, dele video og innhold

Kommunisere med deltagerne gjennom live chat

Få deltagerne aktive med undersøkelser og meningsmålinger

Streame innholdet til flere kanaler

PÅMELDINGSSYSTEM FOR ALLE ARRANGEMENT

"LFC International Academy Scandinavia har benyttet Deltager.no som påmeldingsløsning for alle våre fotballskoler i hele Europa i 15 år. Vi opplever Deltager.no som et funksjonelt system som fungerer stabilt, og vi har en god kommunikasjon med Deltager.no når vi har ønsker om videreutvikling for å tilpasse systemet vårt behov, eller for kontinuerlig support når det er noe vi trenger hjelp til."

Bernt Jo Vole
Liverpool Fotballskole

KOM I GANG

Vår webinarløsning bestilles som en ekstra funksjonalitet til vår standardløsning Deltager Basic. Du velger selv hvilken lisens dere ønsker, og har valget mellom månedlig og årlig lisens. Ved årlig lisens gir vi deg to kostnadsfrie måneder.

Transaksjonsgebyrer kommer i tillegg (se priser nedenfor - alle priser er ekskl. mva.).

Månedlig abonnement

Egnet for små arrangører og enkelt-arrangement

249,- ekskl. mva
Kom i gang
2 måneder gratis

Årlig abonnement

Egnet for medium store arrangører med repeterende arrangement

2 490,- ekskl. mva
Kom i gang

Plus

Større bedrifter som krever det lille ekstra

Pris oppgis ved forespørsel
Book møte

Webinarløsningen inkluderer:

Valg av type arrangement
Online & Hybrid

Valg av rom-type
Møte & webinar

Maks antall deltagere per møte
25 deltagere

Maks antall deltagere per webinar
100 deltagere*

Valg av pris
Online

Betalingsløsning
3,5% + 8,- ekskl. mva.*

BOOK ET MØTE

Book et møte med oss, hvis du ønsker å diskutere funksjonalitet eller ønsker å lære mer om hvordan du kan bruke Deltager.no til dine arrangement.

Bilde av Elise W. Larsen, Markedskoordinator
Elise W. Larsen
Marketing Manager

FAQ

I ditt arrangementoppsett vil du se at vi har lagt til følgende alternativer:

  • Valg av type arrangement: Online og Hybrid
  • Valg av rom type: Møte og Webinar
  • Valg av pristype: Online

Tilgang til eget webinar rom med funksjonene:

  • 100 deltagere per webinar
  • 25 deltagere per møte
  • Oversikt over deltagere
  • Opptak
  • Skjermdeling
  • Presentasjon
  • Tavler
  • Q&A
  • Undersøkelser
  • Chat
  • Call-to-action
  • Videodeling
  • Livestream

Du setter opp ditt webinar eller møte ved hjelp av tre enkle steg. For å vise hvordan du gjør dette i praksis, har vi laget videoer og støtteartikler for å hjelpe deg i gang:

For å benytte deg av funksjonaliteten, må du ha en arrangørkonto hos oss. Har du ikke satt opp en konto enda, kan du enkelt opprette en gratis arrangørkonto her.

For å bestille funksjonaliteten tar du kontakt med oss. Du oppgir så om du ønsker å betale månedlig, eller årlig hvor du kan spare litt ekstra. Når vi har aktivert webinar løsningen i din konto kan du sette opp dine arrangement.

Vår webinarløsning gir deg tilgang til 100 webinar-deltagere som standard. Vi kan derimot øke kapasiteten for arrangører, dersom det er behov for dette. Ta kontakt eller book et møte med oss, slik at vi kan kartlegge dine behov, og gi deg et pristilbud.

Gjennom webinarløsningen kan du ta opptak av dine webinar og møter. Ta kontakt i forkant av din gjennomføring, så sender vi deg opptaket i etterkant.

Mange arrangører bruker Deltager.no for å motta sikker påmelding og betaling, og deretter gjennomfører i andre løsninger som Teams, Zoom o.l. Book et møte med oss, dersom du ønsker hjelp med å sette opp påmelding til ditt digitale arrangement. Du kan og benytte våre hjelpeartikler for å komme i gang: