Building Irresistible Brands 7: Brand Purpose - beste praksis

Hva betyr det egentlig å være ledet av «Brand Purpose»? Hvordan lykkes en med å definere et «Brand Purpose», med å forankre det i organisasjonen og med å uttrykke det overfor publikum? Kantar Consulting har gjennomført en global studie med formål å forstå beste praksis mht å skape vekst basert på «Brand Purpose», Purpose 2020.

Onsdag 25. april gjennomfører vi frokostseminar nr. 7 i serien Building Irresistible Brands. Vi vil i dette seminaret presenterer resultater fra Kantar Consultings studie og diskutere beste praksis mht «Brand Purpose».

Tid: Onsdag 25. april 2018, kl. 9:00 – 10:00 (Frokost serveres fra kl 08.40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra Kantar Consulting og Marianne Johnsen fra Kantar TNS

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.


Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!


Beklager, påmeldingsfristen har gått ut eller arrangementet er fulltegnet.