Kodeklubb Oasen: Lær deg Python!

På kodeklubben lærer barna Scratch - et program designet for at barn lett skal forstå prinsippene bak programmering og kunne lage egne spill og animasjoner. 

Python passer perfekt for de som ønsker å lære seg programmering og kan blant annet brukes til 2D-spill, automatisering, vitenskapelig analyse, GUI-applikasjoner og servere.

Scratch 1 | mandager | oppstart: 21. januar | 28. jan. | 04. feb. |  11. feb. | 18. feb.

Python 1  | mandager | oppstart:  04. mars  | 11.  mars| 18. mars | 25. mars | 01.april

Tid: kl 17.00 - 18.30 

Les mer om aktiviteter på kodeklubben i biblioteket HER.

Les mer om Kodeklubben HER



Sted Oasen Bibliotek
Startdato 21.01.2019 17:00


Beklager, påmeldingsfristen har gått ut eller arrangementet er fulltegnet.


Kontaktinformasjon:
Lasse Jørgensen
mob. 55 56 54 08



Nets Mastercard Visa Vipps Betingelser og bruk | Personvern | Cookies
Påmeldingsnerder siden 2000 © LetsReg 2023 - Deltager AS