Kodeklubb Oasen: Scratch og Python

På kodeklubben lærer barna Scratch - et program designet for at barn lett skal forstå prinsippene bak programmering og kunne lage egne spill og animasjoner. 

Python passer perfekt for de som ønsker å lære seg programmering og kan blant annet brukes til 2D-spill, automatisering, vitenskapelig analyse, GUI-applikasjoner og servere.

Scratch (8 - 14 år) | mandager | oppstart: 2. mars | 9. mars | 16. mars |  23. mars | 30. mars

Python (10 - 16 år)  | mandager | oppstart:  20. april  | 27. april | 4. mai | 11. mai | 18. mai

Tid: kl 17.00 - 18.30 

Les mer om aktiviteter på kodeklubben i biblioteket HER.

Les mer om Kodeklubben HER



Sted Oasen bibliotek
Startdato 02.03.2020 17:00
Antall ledige plasser: 9


Billettype *
Deltakerens fornavn *
Etternavn *
Foresattes epostadresse *
Gjenta e-post *
Alder *
Mobil
Trenger du PC?
 


Kontaktinformasjon:
Lasse Jørgensen
mob. 55 56 54 08